Nedjelja, 17.12.2006.

Al\' se kod nas dobro pije, baš!



Vikend opijanje među maloljetnicima postaje redoviti ritual, odrasli pijanci su nam simpatični, a reklame nas uvjeravaju da su ispičuture pravi domoljubi. Stručnjaci zahtijevaju poskupljenje.

U povodu Mjeseca borbe protiv ovisnosti, koji se obilježava od 15. studenoga do 15. prosinca, neuropsihijatar koji se bavi problemom alkoholizma Darko Breitenfeld upozorava da se kod nas, kao i u svim postkomunističkim zemljama, mjere za sprečavanje alkoholizma slabo provode.

što s 0,0 promila?
Statistika ukazuje da alkohol u krvi ne povećava bitno broj manjih prometnih nesreća, niti toliko broj ozlijeđenih, već poglavito broj poginulih zbog prebrze vožnje i alkoholiziranosti, čemu su posebice skloni mladi neiskusni vozači.

Reklame za alkohol su "preslobodne", a zabranu prodaje alkohola maloljetnicima trebalo bi konačno početi i provoditi, ističe Breitenfeld. Po njegovu mišljenju, alkohola ne bi smjelo biti na benzinskim crpkama, restoranima u tvrtkama i ustanovama, pa tako ni u saborskom restoranu, niti bi se smio vidjeti u službenim TV zdravicama.

Porez na alkohol bi trebalo povisiti, ali također i na jeftino pivo jer je europski alkoholizam zbog jeftinosti opijanja postao "pivskim".

IZVOR: Net.hr
13.12.2006.